Výber je treba postaviť na požadovanej robustnosti CRM, veľkosti podniku a zamýšľaných nákladoch investície. Je vhodné vziať do úvahy odborové špecifiká a referencie konkrétneho partnera. Systém by mal domácemu prostrediu zodpovedať nielen jazykovo, ale aj legislatívne. S tým úzko súvisí nadväznosť na ďalší softvér, závislosť na technických prostriedkoch a náročnosť na ľudské sily na strane prevádzkovateľa. A so všetkým by mala byť schopná pomôcť podpora dodávateľa CRM.
CRM tipy
Akú formu CRM zvoliť pre Vašu spoločnosť?
12. 01. 2017
CRM sa typicky rozlišuje na tri druhy: vlastná inštalácia, hosťované riešenie a kríženie oboch predošlých. Aké sú charakteristiky, výhody a rozdiely?
Ako sa pripraviť na výberové konanie CRM?
13. 01. 2017